- Strona główna /
- Lista ogłoszeń /
- Junior Database Administrator (Oracle)
Junior Database Administrator (Oracle)
To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.
- Wynagrodzenie
-
Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę
Wynagrodzenie do ustalenia - B2B
- Miejsce zatrudnienia
-
Wrocław, Dolnośląskie, Polska
- Opis stanowiska
-
- Przeprowadzanie regularnych kopii zapasowych i zarządzanie procesem przywracania danych
- Wdrażanie najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa danych
- Wykonywanie operacji administracyjnych na bazie danych Oracle
- Obsługa systemów operacyjnych Linux i Windows w kontekście administracji bazami danych
- Monitorowanie, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z bazami danych
- Współpraca z zespołem programistycznym w zakresie optymalizacji wydajności baz danych
- Wymagania (oczekiwane)
-
- Znajomość systemów operacyjnych Linux i Windows
- Znajomość systemu zarządzania bazą danych Oracle
- Doświadczenie na podobnym stanowisku +/- 1 rok
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom min. B1/B2)
- Podstawowa wiedza z zakresu SQL
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów
- Chęć nauki i rozwijania umiejętności związanych z administracją bazą danych
- Wymagania (mile widziane)
-
- Znajomość dodatkowych systemów zarządzania bazą danych
- Znajomość również innych baz danych niż Oracle
- Wykształcenie wyższe związane z informatyką, bazami danych lub pokrewnym obszarem
- Certyfikacje Oracle związane z administracją bazą danych
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do monitorowania baz danych
- Korzyści dla kandydata
-
- ubezpieczenie na życie
- Pracę w stale rozwijającej się firmie, która dba o przyjazne relacje i ceni sobie dobrą atmosferę
- Możliwość rozwoju poprzez certyfikacje oraz korzystanie z platform szkoleniowych
- karty sportowe (Multi Sport, Medicover Sport)
- Pracę zdalną lub w modelu hybrydowym (biura Euvic m.in Gliwice, Katowice, Warszawa, Kraków)
- prywatna opieka medyczna
- O firmie
-
W obszarze IT i biznesu wspieramy codzienną pracę ponad 40 000 użytkowników w kilkunastu krajach. Świadczymy usługi pełnozakresowego i selektywnego outsourcingu IT takie jak: service desk i wsparcie użytkowników (w wielu językach, w trybie 24/7/365), administracja systemami i aplikacjami oraz monitoring infrastruktury i systemów. Udostępniamy profesjonalne centrum przetwarzania danych (TIER3), z którego świadczymy usługi w modelu chmurowym, m.in. Disaster Recovery as a Service, Archive as a Service, Infrastrusture as a Service, Back-up i DR as a Service dostępne zarówno z chmury prywatnej, publicznej jak i hybrydowej. Przeprowadzamy specjalizowane audyty obszarów IT oraz dostarczamy własne, nowoczesne narzędzie do zarządzania procesami biznesowymi klasy ITSM ATMOSFERA® (jedyny polski system certyfikowany na zgodność z wytycznymi ITIL). Nasze portfolio usługowe koncentruje się także na rozwiązaniach z zakresu cyberbezpieczeństwa, a ofertę produktową uzupełnia sprzęt od czołowych dostawców rynku ICT. Cieszymy się zaufaniem liderów rynku polskiego i zagranicznego, takich jak Zelmer, Grupa Engie, Danone, Play, Deutsche Bank, Itaka, Cez Polska. Jesteśmy członkiem największej w regionie CEE federacji spółek IT - Grupy Euvic.
Branża: Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
Wielkość firmy: 201-500 pracowników
Siedziba główna: Kraków, małopolskie
Założona: 2001
Podobne ogłoszenia
-
Od Zaraz
Praca za granicą
Pełen etat
Praca stacjonarna
Wymagane doświadczenie w pracy
Niemiecki A2
Pracownik fizyczny
Rekrutacja telefoniczna
Wakaty: 5
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
Wakaty: 2
-
Rzeźnik, wykrawacz, rozbieracz mięsa w Finlandii
Barona HR Services4 400,00 - 5 250,00 EUR BruttoMiesięcznie Umowa o pracęOd Zaraz
Praca za granicą
Pełen etat
Praca stacjonarna
Wymagane doświadczenie w pracy
Angielski B1
Pracownik fizyczny
Rekrutacja telefoniczna
Rekrutacja on-line
Wakaty: 6
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna