Adecco Poland Sp. z o.o.

Kierownik Biura

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
Świdnica, Dolnośląskie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
Administracja biurowa
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Jako Kierownik Biura będziesz odpowiedzialny za tworzenie i realizację planów sprzedażowych;
  • Nieoceniona będzie Twoja pomoc przy aktywnym wpływaniu i bieżącym badaniu satysfakcji pracowników tymczasowych oraz zadowolenia klienta;
  • Cenimy sobie współpracę dlatego chcemy abyś motywował i dbał o wysokie zaangażowanie i dobrego ducha zespołu;
  • Chcemy razem z Tobą nieustannie się rozwijać, dlatego docenimy Twój każdy pomysł i aktywne uczestnictwo we wdrażaniu działań wspierających rozwój współpracy z klientami (cross-selling, up-selling).
  • Stawiamy na pracę zespołową, dlatego zależy nam, aby Twoja wiedza i doświadczenie były wsparciem dla Twoich współpracowników przy realizacji zadań i zamówień rekrutacyjnych;
  • Zależy nam na stałym pozyskiwaniu nowych i interesujących Klientów i to właśnie w tym obszarze twoja wiedza i sugestie będą ogromnym atutem. Bowiem do Twoich zadań należeć będzie aktywny rozwój biznesu;
  • Do Twoich zadań będzie również należeć stały kontakt z naszymi Klientami. Jest to obszar, na którym szczególnie nam zależy, ponieważ wiąże się z budowaniem i dbaniem długotrwałych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami;
  • Chcemy skorzystać z Twojej ekspertyzy w zarządzaniu biurem oraz podległym zespołem;
Wymagania (oczekiwane)
  • Wykazujesz się inicjatywą i przedsiębiorczością;
  • Podchodzisz z pasją do wykonywanej pracy i współpracy z podległym zespołem;
  • W zadaniach jesteś zorientowany na cel i wynik oraz pracą zespołową dążysz do jego realizacji;
  • Komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci trudności.
  • Jesteś osobą otwartą, o znakomicie rozwiniętych zdolnościach interpersonalnych;
  • Min. 2-3-letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w roli managerskiej w branży usługowej;
  • Doświadczenia w branży rekrutacyjnej będzie dodatkowym autem;
  • Masz doświadczenie w obsłudze klientów z sektora B2B;
Korzyści dla kandydata
  • U nas znajdziesz stabilne zatrudnienie i możliwość uzyskania premii, na którą wspólnie pracujemy;
  • elastyczny czas pracy
  • ubezpieczenie na życie
  • Poza standardowym wymiarem urlopu, czekają Cię dodatkowe dni wolne, dzięki naszym benefitom;
  • prywatna opieka medyczna
  • Nie martw się o opiekę medyczną i ubezpieczenie – u nas jest całkowicie darmowe;
  • Korzystamy z wewnętrznej platformy szkoleniowej, bogatej w różnorodne szkolenia;
  • Będziemy świętować razem z Tobą! Na Twoje urodziny i nadchodzące jubileusze przygotujemy wyjątkowe niespodzianki.
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód);
O firmie
The Adecco Group jest wiodącą na świecie firmą, która świadczy usługi doradcze i dostarcza rozwiązania w zapewnieniu wykwalifikowanej kadry. Naszą motywacją jest ambitny cel - tworzenie pozytywnej przyszłości dla każdego.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.