Dealz Poland Sp. z o.o.

Kierownik ds. planowania zakupów

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. Jasielska 16A, Poznań, Wielkopolskie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Praca stacjonarna
Kategorie:
Transport / spedycja / logistyka
Inne:
Od zaraz
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Rozwijanie kompetencji w podległym zespole
  • Bieżące prowadzenie analiz oraz przygotowywanie raportów
  • Odpowiedzialność za efektywne zarządzanie zapasem oraz poziomem OTB w wybranej grupie asortymentowej
  • Odpowiedzialność za poziom dostępności produktów
  • Zarządzanie zespołem planistów
  • Budowa i udoskonalanie narzędzi analitycznych
  • Współtworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii wybranej grupy asortymentowej
  • Budowanie oraz weryfikacja planu finansowego do osiągnięcia celu sprzedaży, marży, rotacji
  • Regularne wizyty w sklepach
  • Współpraca z działem Trading w celu realizacji celów sprzedażowych oraz marżowych
  • Analiza dostępnych raportów i podejmowanie działań zwiększających efektywność zarządzania zapasem
  • Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Supply Chain, Trading, Marketing
Wymagania (mile widziane)
  • Zdolność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków na podstawie danych
  • Doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji w MS Power Point
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy i ustalanie priorytetów
  • Wysoka umiejętność rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel (łączenie danych, tabele przestawne, formatowanie warunkowe, funkcje logiczne, zagnieżdżanie funkcji)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (praca w międzynarodowym środowisku)
  • Umiejętność podejmowania decyzji i elastyczność w działaniu
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe)
  • Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży detalicznej/hurtowej/planowaniu
Korzyści dla kandydata
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • Stabilność zatrudnienia
  • prywatna opieka medyczna
  • napoje
  • kawa / herbata
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • brak dress code’u
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Korzystne warunki wynagradzania
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku
O firmie

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group.

Pierwszy sklep w Polsce otworzyliśmy w lutym 2018 roku w Swarzędzu k. Poznania.

Dziś jest ich już kilkadziesiąt, a my wciąż mamy ochotę na więcej!

Takiego sklepu jeszcze nie było!

Sklepy Dealz w Polsce oferują swoim klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych, drogeryjnych oraz kosmetycznych dobrych marek, w super cenach, zawsze!

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.