- Strona główna /
- Lista ogłoszeń /
- Menadżer ds. Finansów
Menadżer ds. Finansów
To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.
- Wynagrodzenie
-
Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę
- Miejsce zatrudnienia
-
ul. Szopienicka 77, Katowice, Śląskie, Polska
- Opis stanowiska
-
- Współpraca z audytorami, bankami i innymi instrukcjami finansowymi;
- Udział w procesie Due Diligence;
- Współpraca z Dyrektorami działów operacyjnych w celu zapewnienia i poprawy efektywności biznesowej , optymalizacji procesów;
- Ocena opłacalności projektów inwestycyjnych, sporządzanie analiz i raportów finansowych;
- Raportowanie dla potrzeb sprawozdawczości dla Grupy;
- Nadzór nad ustalonymi zasadami przechowywania i zabezpieczenia środków pieniężnych i papierów wartościowych Spółki;
- Planowanie i realizacja budżetu oraz krótko i długoterminowych planów finansowych;
- Prowadzenie procesów M&A;
- Zarządzanie zespołem.
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem odpowiedniego finansowania Spółki;
- Tworzenie koncepcji, inicjowanie oraz wdrażanie projektów zwiększających efektywność przychodowo-kosztową firmy;
- Prowadzenie analizy ryzyka;
- Sporządzanie projekcji finansowych / modeli finansowych i wycen spółek (DCF, mnożniki, SAN);
- Odpowiedzialność za wsparcie planowania oraz kontrolę sprzedaży i efektywności wskaźników finansowych;
- Opracowywanie strategii optymalizacji źródeł finansowania działalności spółki;
- Przygotowywanie raportów, prognoz finansowych oraz sprawozdań;
- Wymagania (oczekiwane)
-
- Zorientowanie na cel i umiejętność myślenia strategicznego.
- Umiejętność zarządzania zespołem (również kierowników) i procesami na poziomie spółek zależnych;
- 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Menedżerskim wyższego szczebla w Dziale Finansów;
- Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych;
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse / rachunkowość);
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, wyciąganie wniosków i prezentowanie rozwiązań na poziomie zarządczym;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel) oraz praktyczna znajomość systemów np. SAP;
- Korzyści dla kandydata
-
- Odpowiednie narzędzia pracy;
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie usług turystycznych
- preferencyjne pożyczki
- dodatkowe świadczenia socjalne
- prywatna opieka medyczna
- program rekomendacji pracowników
- Umowę o pracę;
- Pakiet benefitów: pakiet sportowy, medyczny, ubezpieczenie na życie.
- Pracę pełną wyzwań u jednego z liderów w swojej branży;
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- Przyjazne środowisko pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji;
- dofinansowanie wypoczynku
- O firmie
-
GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania.
Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć
w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie…
Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu - zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL.
Podobne ogłoszenia
-
Od Zaraz
Pełen etat
Praca stacjonarna
Wymagane doświadczenie w pracy
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
Wakaty: 3
-
Od Zaraz
Praca za granicą
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Szwedzki Niewymagany
Pracownik fizyczny
Wakaty: 2
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna
-
Pełen etat
Praca stacjonarna
Pracownik fizyczny
Rekrutacja stacjonarna