RPO Partners Sp. z o.o.

PR Coordinator

Zapisz
Wynagrodzenie
15 000,00 - 18 000,00 PLN Brutto
Miesięcznie Umowa o pracę

Wynagrodzenie do ustalenia - B2B

Miejsce zatrudnienia
Warszawa, Mazowieckie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
Marketing / PR / media
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji (głównie zewnętrznej), wspierającej cele biznesowe firmy.
  • Organizacja i wspieranie inicjatyw CSR i innych projektów społecznościowych.
  • Monitorowanie mediów i analiza publikacji dotyczących firmy i branży, by dostarczać istotne informacje zewnętrznym i wewnętrznym interesariuszom.
  • Pisanie i dystrybucja komunikatów prasowych, organizowanie konferencji prasowych.
  • Ścisła współpraca z zarządem, działami marketingu, reklamy, HR, oraz operacyjnymi w celu zapewnienia spójności przekazów i działań.
  • Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności działań PR i sugerowanie korekt strategii.
  • Przygotowywanie planów zarządzania kryzysowego i aktywne reagowanie na potencjalne kryzysy wizerunkowe.
  • Zarządzanie obecnością firmy w mediach społecznościowych, planowanie i publikowanie treści, monitorowanie interakcji i odpowiadanie na zapytania.
  • Koordynowanie działań między różnymi regionami i krajami, aby zagwarantować spójność komunikacji globalnej.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z lokalnymi oraz międzynarodowymi mediami, dziennikarzami i influencerami.
Wymagania (mile widziane)
  • Biegłość w narzędziach takich jak Microsoft Office, w szczególności PowerPoint, oraz w narzędziach do projektowania graficznego jak Canva.
  • Doskonałe zdolności pisania i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim.
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami eventowymi.
  • Znajomość zagadnień z obszaru ESG.
  • Wyższe wykształcenie w dziedzinie komunikacji, public relations, dziennikarstwa lub pokrewnych.
  • Zdolności interpersonalne, umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
  • Minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze public relations, komunikacji korporacyjnej, lub zarządzaniu kryzysowym, preferowane w branży retail.
  • Umiejętność strategicznego myślenia i efektywnego planowania.
Korzyści dla kandydata
  • Interesującą pracę w dynamicznej i bardzo nowoczesnej organizacji.
  • Zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydata formę współpracy (umowa o pracę lub B2B).
  • Pracę bezpośrednio z senior managementem oraz zarządem firmy.
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej znanych firm w branży retail.
  • możliwość pracy zdalnej
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Możliwość objęcia kluczowej roli w nowo tworzonej strukturze.
  • dofinansowanie nauki języków
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy oraz hybrydowy model pracy (3+2).
  • Możliwość uczestnictwa w międzynarodowych projektach.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz premii.
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • prywatna opieka medyczna
  • spotkania integracyjne
O firmie
Naszym klientem jest znana i ceniona międzynarodowa sieć retail. W związku z przeprowadzaną zmianą struktur poszukiwani są kandydaci zainteresowani objęciem roli PR Coordinator / PR Lead. Jest to interesująca propozycja zarówno dla osób pracujących obecnie już na podobnym stanowisku jak i dla ambitnych kandydatów z poziomu starszego specjalisty. Kluczowa będzie znajomość specyfiki branży retail, doświadczenie w pracy z mediami i dziennikarzami oraz duża swoboda w redagowaniu tekstów w języku polskim i angielskim.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.