Fundacja JiM

Specjalista ds. techniczno-administracyjnych

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. Tatrzańska 105, Łódź, Łódzkie, Polska
Sposób rekrutacji:
Rekrutacja on-line
Typ pracy:
Praca stacjonarna
Kategorie:
Administracja biurowa
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Realizacja zakupów sprzętu, materiałów eksploatacyjnych
  • Zapewnienie prawidłowego działania wszystkich urządzeń
  • Zarządzanie dostawami mediów do nieruchomości
  • Nadzorowanie prawidłowego zarządzania odpadami.
  • Udział w przygotowywaniu i rozliczaniu planów remontów i inwestycji
  • Zarządzanie pracami konserwacyjnymi, naprawczymi oraz usuwaniem awarii.
  • Współpraca z inspektorem BHP w zakresie obiektu oraz wykonywanie jego zaleceń
  • Regularna kontrola, czy budynek jest w dobrym stanie technicznym
  • Bieżąca kontrola nad wyposażeniem pomieszczeń Fundacji
  • Nadzorowanie zewnętrznych terenów Fundacji
  • Kontrolowanie jakości świadczonych usług, w tym remontów, ochrony i utrzymania czystości
  • Organizowanie przeglądów zgodnie z przepisami (np. budowlanymi, przeciwpożarowymi)
Wymagania (oczekiwane)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Proaktywność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • Aktualna wiedza na temat przepisów związanych z powierzonym obszarem
  • Doświadczenie w koordynowaniu prac ekip świadczących usługi budowlane i instalacyjne
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Komunikatywność i zdolność do współpracy z różnymi jednostkami i dostawcami
  • Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole
Wymagania (mile widziane)
  • Doświadczenie w przygotowywaniu planów remontów i inwestycji oraz przy uruchamianiu nowych inwestycji
  • Uprawnienia SEP E - G1, G2, G3
Korzyści dla kandydata
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • brak dress code’u
  • Wspieranie w rozwoju zawodowym
  • kawa / herbata
  • prywatna opieka medyczna
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • parking dla pracowników
  • Jasne i przejrzyste ścieżki kariery powiązane ze wzrostem wynagrodzenia
  • Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:30 a 8:30
  • Pracę na pełen etat na podstawie umowy o pracę
  • pełen onboarding
  • Pakiet benefitów
  • ubezpieczenie na życie
  • Możliwość rozwoju i realizacji szczytnej misji organizacji JiM
O firmie

Fundacja JiM tworzy lepszy świat dla osób autystycznych i neuroróżnorodnych. Świat, w którym każdy człowiek może zrealizować swój potencjał. Od lat Fundacja działa na terenie całej Polski codziennie zmieniając rzeczywistość tysięcy osób autystycznych, każdego dnia prowadzi działania związane z edukacją, terapią, diagnozą, zwiększaniem świadomości społecznej, a także pomocą prawną. Obecnie zatrudniamy ponad 150 osób, w związku z otwarciem placówki diagnostyczno-terapeutycznej w Warszawie zatrudnienie zwiększy się do 250 osób.

Obecnie do naszego zespołu szukamy Specjalisty ds. kontrolingu. Więc zastanów się: czy masz nosa do analizy danych finansowych? Czy kochasz wyzwania związane z kontrolą budżetów i doskonale orientujesz się w świecie liczby? Jeśli Twoje odpowiedzi to "tak", to ta oferta jest dla Ciebie!

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.