SESCOM S.A.

Specjalista helpdesk z j. czeskim

To ogłoszenie nie jest już aktywne.
Zostaw swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o podobnych.

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
Wrocław, Dolnośląskie, Polska
Typ pracy:
Praca stacjonarna
Praca hybrydowa
Kategorie:
IT i telekomunikacja
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • bezpośredni kontakt telefoniczny z pracownikami różnego szczebla w sprawach związanych z obsługą awarii (praca zmianowa - 2 zmiany)
  • bieżące wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów z obszaru IT (pierwsza i druga linia wsparcia)
  • diagnostyka zdalna zgłaszanych problemów oraz próba zdalnego usunięcia
  • gotowość do pełnienia dyżurów pod telefonem (również weekendy)
  • raportowanie stanu wykonanych zadań w przeznaczonym do tego systemie
  • bliska współpraca z Zespołem Wsparcia Technicznego w zakresie tworzenia, modyfikacji i testowania procedur oraz rozwiązań technicznych wdrażanych u klientów
  • wsparcie dla serwisantów lokalnych oraz pracowników innych działów w zakresie
  • rozwiązywania problemów technicznych napotkanych u klientów
  • zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości napotkanych w jednostkach organizacyjnych klienta (w zakresie obsługiwanych umów serwisowych do osób odpowiedzialnych)
Wymagania (oczekiwane)
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich, asertywność, umiejętność szybkiego przystosowywania się do zmian
  • min. komunikatywna znajomość j. czeskiego pozwalająca na swobodną rozmowę z użytkownikiem końcowym
  • podstawowa znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność pracy z systemami Windows oraz Linux
  • dokładność, sumienność oraz samodzielność
  • umiejętność przekazywania osobom nietechnicznym informacji oraz instrukcji stricte technicznych
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. A2/B1 (znajomość terminologii technicznej będzie dodatkowym atutem)
Wymagania (mile widziane)
  • doświadczenie w pracy związanej z obsługą systemów informatycznych i ich użytkowników
  • wiedza o obsłudze i usuwaniu usterek urządzeń i systemów informatycznych oraz konfiguracji oprogramowania
Korzyści dla kandydata
  • platforma do nauki języków obcych
  • ubezpieczenie na życie
  • płatny system poleceń pracowniczych
  • możliwość pracy zdalnej
  • wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne
  • prywatna opieka medyczna
  • dogodna forma współpracy UoP
  • brak dress code'u
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • spotkania integracyjne
  • swobodna atmosfera pracy
  • prywatna opieka medyczna
  • karta sportowa lub prywatne ubezpieczenie na życie
  • doświadczony, wspierający zespół
O firmie

Jesteśmy polską firmą z 15-letnim stażem na rynku.

Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem.

Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy.

Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, stabilne warunki zatrudnienia oraz oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów.

Przeglądy techniczne oraz usuwanie usterek m.in. urządzeń klimatyzacyjnych i w branży ogólnobudowlanej to początki naszego rozwoju na rynku sieci handlowych, dzięki czemu dzisiaj osiągnęliśmy status czołowej firmy świadczącej usługi Falitity Management’u w wielu branżach na terenie całej Polski oraz w 25 krajach na świecie.

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.