USP Zdrowie

Brand Manager (ecommerce)

Zapisz
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia
ul. Poleczki 35, Warszawa, Mazowieckie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Kategorie:
E-commerce (handel internetowy)
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Budowanie planu aktywności oraz wdrożenie i monitorowanie działań marketingowych w kanale e-commerce (w tym współtworzenie oferty produktowej, zarządzanie treściami, koordynowanie akcji promocyjnych, akcji afiliacyjnych, monitorowanie wyników w oparciu o KPI).
  • Przygotowanie skutecznych, nowoczesnych działań promocyjnych do konsumentów, poszukiwanie najlepiej dopasowanych punktów styku na całej ścieżce zakupowej.
  • Odpowiedzialność za P&L marki: samodzielne, kompleksowe zarządzanie planem aktywności, budżetem marki, strategią promocji, strategią cenową.
  • Współpraca z działem badań, medycznym, prawnym.
  • Realizacja krótko- i długoterminowych celów biznesowych marki.
  • Przygotowywanie rekomendacji i wdrażanie NPDs w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów oraz szybkie i elastyczne dopasowanie aktywności do bieżących potrzeb odbiorców.
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe i PR, dom mediowy, studia produkcyjne etc).
Wymagania (oczekiwane)
  • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki promowanej do konsumenta.
  • Warunek konieczny: udokumentowane doświadczenie w pracy z marką ecommerce (tworzenie, wprowadzenie, promocja i sprzedaż).
  • Wiedza na temat narzędzi SEM/SEO, FB, Google Analytic, znajomość programów afiliacyjnych.
  • Umiejętność analizy i syntezy danych z różnorodnych źródeł (P&L, panele sprzedażowe, badania rynkowe ilościowe i jakościowe, etc.).
  • Umiejętność widzenia prostych rozwiązań w złożonych problemach. Doskonałe zdolności organizacyjne.
  • Zdolność do przekuwania wniosków w działania, inicjatywa w działaniu, wytrwałość i upór w dążeniu do celu. Otwartość, ciekawość i dociekliwość. Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Min. 4 letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (ecommerce).
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie potwierdzone sukcesami w przygotowaniu i wdrażaniu launchy nowych marek lub produktów.
Korzyści dla kandydata
  • Stabilne warunki zatrudnienia oraz przyjazną atmosferę w pracy.
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy, kartę kulturalną albo dofinansowanie do wypoczynku – do wyboru, pokój zdrowia z masażami fizjoterapeuty, a także codzienną dawkę owoców w biurze.
  • Możliwości rozwoju poprzez pracę w zespole ekspertów oraz ambitne i ciekawe zadania.
  • Elastyczny czas pracy, m.in. uwzględniający pracę zdalną.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.