edrone Sp. z o.o.

Support Specialist

Zapisz
Wynagrodzenie
4 300,00 - 5 800,00 PLN Brutto
Miesięcznie Umowa o pracę

Wynagrodzenie do ustalenia - Umowa zlecenie

Miejsce zatrudnienia
ul. Lekarska 1, Kraków, Małopolskie, Polska
Typ pracy:
Praca hybrydowa
Praca stacjonarna
Kategorie:
E-commerce (handel internetowy)
Inne:
Pełen etat
Wymagane doświadczenie w pracy
Opis stanowiska
  • Rozwój oraz utrzymanie bazy wiedzy dla klientów
  • Zbieranie feedbacku dotyczącego funkcjonalności i zapotrzebowań klientów
  • Zapewnienie kontaktu z klientami oraz ich obsługa w godzinach 8-16/9-17 (chat, e-mail, telefon)
  • Zarządzanie oraz ustalanie priorytetów dla zgłoszeń klientów
  • Budowanie trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu, szczerości i stałej komunikacji oraz dbanie o ich customer experience
  • Udział w projektach działowych oraz testach nowych funkcjonalności
  • Inspirowanie, edukowanie, dostarczanie informacji klientowi w oparciu o rynek e-commerce
  • Ścisła współpraca z Działem Technicznym, IT, Produkt oraz Customer Success
  • Weryfikacja oraz rozwiązywanie zgłoszeń klientów
Wymagania (oczekiwane)
  • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
  • Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
  • U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
  • Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem 🦾
  • Posiadasz znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej B2
  • Masz rozwinięte umiejętności analityczne, a ponadto lubisz śledzić najnowsze trendy!
  • Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura🌿
  • Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
Wymagania (mile widziane)
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania błędami (np. Jira, Asana, Thulium)
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
  • Interesujesz się technologią, w szczególności zrozumieniem funkcjonowania stron internetowych i technologii webowych
  • Posiadasz podstawową znajomość HTML/CSS
Korzyści dla kandydata
  • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
  • Pracę z dużymi firmami eCommerce z Polski
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 4300 -5800 brutto przy Umowie o Pracę lub Umowie Zlecenie (wybór należy do Ciebie!)
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • możliwość pracy zdalnej
  • siłownia w biurze
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • ubezpieczenie na życie
  • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy 💪
  • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
O firmie

Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie onboardingu nowych klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Support Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!

🔎 Nasz Produkt:

Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.

Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.

Przekaż swoją aplikację

Pracodawca wymaga wypełnienia swojego formularza zgłoszeniowego.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przeniesiony poza serwis bliskopracy.pl. Aplikuj

Podobne ogłoszenia

Używamy plików cookie do dostosowywania i ulepszania wyświetlanych Ci treści, zapewniając najlepszą jakość świadczonych usług. Jeśli klikniesz „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, możemy nadal wyświetlać spersonalizowane oferty w oparciu o Twoje preferencje. Możesz wybrać opcję „Tylko wymagane pliki cookie”. Pamiętaj jednak, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na sposób wyświetlania przez nas treści dopasowanych do Twoich preferencji.

Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie i dlaczego ich używamy, zapoznaj się z Polityką cookies.